مصاحبه آرشیو خبر ها
این یک بازی معمولی بود ، باید بهتر شویـم

این یک بازی معمولی بود ، باید بهتر شویـم

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی سابق میلان که موفق شد تیم سابقش را در سن سیرو شکست دهد ، پس از نمایش خوب یوونتوس برابر میلان در مورد بازی و شرایط یووه گفت .

" من از این بازی راضی هستم . بازیکنان من بخوبی توپ را به گردش درآوردند و فکر می کنم که اگر کمی بهتر بودیم می توانستیم باز هم گلزنی کنیم . میلان تنها دفاع کرد و ما توپ را در اختیار داشتیم و خطرهای زیادی هم ایجاد کردیم . تنها در چند موقعیت تحت فشار بودیم و در سراسر بازی ، میدان در کنترل ما بود "

" ما بخوبی توپ را در احتیار داشتیم و مالکیت خوبی در بازی در اختیار ما بود ، اما می توانیم بهتر باشیم زیرا همیشه جا برای بهتر شدن و پیشرفت است. موقعیت هایی که ما داشتیم می توانست بهتر مورد استفاده قرار گیرد "

" از ابتدای بازی ما تلاش کردیم که میلان را تحت فشار قرار دهیم ، همانطور که دیدید از ابتدا ما در مقابل دروازه میلان بودیم و در زمان شروع حملات ِ این تیم باز هم آن ها را تحت فشار قرار می دادیم ، البته اشتباهاتی داشتیم که خوشبتانه ما را دچار مشکل نکرد "

" پس از گلی که بثمر رساندیم بازی را مدیریت کردیم ، سعی کردیم شاتبزده نباشیم و این در حالی بود که میلانی ها بشدت بدنبال گل بودند . اما ما با کنترل فرصت های کمی به میلان دادیم "

از نظر شخصی این پیروزی برای شما چگونه بود ؟

" این بک بازی معمولی (از نظر شخصی) برای من بود . من سه سال و نیم با فشارها و سختی ها و پیروزی های میلان زندگی کردم "

" من با رضایت و دوستی از این تیم رفتم و این دیدار انتقام گیری نبود ، ما قهرمان شدیم و دوم شدیم و حتی با وجود خروج زلاتان و تیاگو به لیگ قهرمانان رفتیم "

" من اکنون به یوونتوس فکر می کنم ، می دانم که باید باز هم بهتر باشیم و از آنچه که در این بازی و بازی های قبل انجام دادیم بهتر کار کنیم . البته عملکرد تیم من قابل ستایش است و پیروزی در سن سیرو برابر میلان مهم خواهد بود "

" اما احساس من این است که ما همچنان در بعضی از شرایط باید بهتر باشیم و از فرصت ها بهره بیشتری ببریم "

" بازیکنان من امروز بشدت تحت فشار بودند ، میلان بخوبی پرسینگ را در میانه میدان و مقابل دروازه خود انجام می داد . عقب آمدن توز و گم بودن او در بعضی از دقایق تحت فشار قرار گرفتنش توسط دی یانگ بود. اما در نهایت توز خیلی خوب خود را نشان داد و توانست گلزنی کند "

می توان گفت که پس از بازی امشب یک برابری (مقایسه) بین پوگبا و زیدان وجود دارد ؟

" من از پوگبا بسیار عصبانی شدم. او پتانسیل بسیار زیادی دارد و هنوز آن را عرضه نکرده است . او هنوز 21 سال سن دارد اما کیفیت و توانایی فیزیکی بسیار بالایی دارد "

" در لیگ قهرمانان ما باید بازی به بازی پیش رویم ، در سری آ نیز تیم هایی مانند رُم ، اینتر ، لاتزیو ، فیورنتینا و میلان وجود دارند . بنظرم لیگ نسبت به فصل قبل رقابتی و متعادل تر است "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: